Wednesday, 19 March 2014

Kebaikan dan Kelebihan ESP Shaklee

    Mac 2014 adalah bulan promosi ESP. Apa maknanya tu?? Buy 6 free 1 la. Apa kelebihan kalo beli 6 percuma 1 bulan ni??

  • Sah2 la anda akan dapat free 1 kalo beli 6 kan.
  • Beli 6 so bayar pun untuk 6 la. Tapi percuma 1...dah save banyak dah kat situ.
  • Bila dah beli 6, secara otomatik anda dah jadi ahli shaklee tanpa perlu membayar yuran keahlian sebanyak RM75 tu. Untung kan.
  • Pastu 15 April nanti anda akan dapat pulak cashback sebanyak RM35. Free2 masuk akaun. Untung lagi. Tak nak ke??

Apakah Kebaikan dan Kelebihan ESP Shaklee?


Inilah antara kelebihan dan kebaikan ESP Shaklee. Satu-satunya soya Non-GMO dengan 9 asid amino perlu yang tidak boleh dihasilkan oleh badan.

Istimewa untuk anda, jika anda membeli ESP ini dari kami, anda akan dibekalkan dengan ebook spesel 11 Amazings ESP Recipes. Ebook ini hanya dari kami (tiada kaitan dengan pihak Shaklee). Di dalamnya terkandung 11 resepi istimewa ESP yang tentunya sedap dan sihat.

Ingin dapatkannya???Jom hubungi saya segera!!

Waahida Zulkipli
0136065090


No comments:

Post a comment

TQ FOR UR COMMENTS... :-)

Cara Berkesan Meningkatkan Bilangan Sperma Yang Suami Perlu Tahu

Suami isteri yang berkahwin pasti impikan zuriat sendiri. Apabila sudah lama berkahwin, namun masih belum dikurniakan anak, pasangan dinasih...