Sunday, 6 October 2013

Kandungan dan Kelebihan OmegaGuard Shaklee

Apakah Kandungan OmegaGuard Shaklee? (Minyak Ikan Terbaik Dunia)

1. Omega-3 EFA (330mg)
2. EPA (180mg)
3. DHA (120mg)

Apakah Kelebihan OmegaGuard Shaklee?

Omega-3 EFA
1. Asid lemak penting yang tidak dapat dihasilkan oleh badan kita dan perlu mengambilnya daripada makanan. Perlu diketahui di sini, omega-3 dari asas tumbuhan tidak dapat ditukarkan kepada EPA dan DHA secara berkesan oleh badan.
2. Membantu rembesan prostaglandin dengan lebih berkesan untuk menghalangnprostetomegaly dan membuang air kecil yang timbul daripada punca andropos.
3. Mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS, bagi kulit licin dan kemerah-merahan.
4. Daripada kajian yang telah dilakukan, ia dapat mencegah kanser paru-paru, prostat dan kolon.
5. Merangsang kesihatan hati
6. Membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih aktif.
7. Paras omega-3 larut dalam tisu rawan. Ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.
8. Mencegah arthritis, memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan effective.

EPA dan DHA
1. Mencegah penyakit saluran darah dan strok - menentang thrombosis, melincirkan saluran darah dan peredaran darah yang lancar. Ia membantu mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan dileher atau sakit kepala.
2. Merendahkan kolesterol, menghindar pembekuan darah di dalam badan, mengawal masalah obesiti dan membantu mengurangkan risiko penyakit jantung.
3. Membantu tubesaran dan perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori.
4. DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Susu iu mengandungi kandungan DHA yang tinggi.
5. Meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran.
6. Mencegah penyakit Alzheimer.
7. Memelihara penglihatan dan pendengaran dan mencegah migrain.

OmegaGuard Shaklee dihasilkan elalui penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengekstrak asid lemak omega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi sementara menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium,dioksin dan PCB.


waahida zulkipli
0136065090


KEBAIKAN DAN KELEBIHAN ESP

APAKAH KELEBIHAN ESP??
1. Kulit jadi cantik, licin, halus dan membantu menghilangkan jerawat.
2. Memberikan tenaga dan badan kurang letih.
3. Meningkatkan kualiti memori.
4. Merangsang pembentukan semula kulit dan otot.
5. Mengurangkan kedutan dan anti-penuaan.
6. Membantu merendahkan paras kolesterol.
7. Mencegah risiko osteoporosis dan penyakit jantung.
8. Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur.
9. Membaiki masalah pigmentasi.
10. Mencegah migrain, imsonia dan tekanan.

Satu hidangan bersamaan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Hubungi saya...
waahida zulkipli
013-6065090

Tuesday, 1 October 2013

KEHEBATAN SET MENYUSU BAJET SHAKLEE

"Banyak ke susu awak?"..."Makan apa susu banyak je?"...soalan orang selalu orang tanya bila saya cakap nak balik susukan anak jap. Alhamdulillah rezeki anak kan. Niat nak susukan anak mesti ada. Tapi niat je tak berbaloi dik non oiii....kena ada usaha la jugak ye. Mesti buat jadual pam dan juga amik supplement. Supplement apa??
Ohhh...tentunya SHAKLEE pilihanku..


Kenapakah???
Hmm...sangat istimewa...sila baca kat mana istimewanya tu...


  • ESP

- Membekalkan protein yang cukup untuk ibu dan bayi
- Susu jadi pekat
- Bila dah cukup protein, badan kita pun takdelah cepat penat
- Memberi tenaga
- Bonus untuk kulit. Kulit jadi halus mulus gebus.

  • Alfalfa
- Menggalakkan peningkatan susu ibu/ milk booster
- Membantu masalah penghadaman
- Sebagai kacip fatimah untuk wanita
- Membantu merawat keputihan


So, apalagi? Jom cuba Set Menyusu Bajet Shaklee...Takkan rugi. Untuk kita dan juga insan yang kita sayang.
Hubungi saya segera untuk dapatkan Set Menyusu Bajet Shaklee dengan harga besttt...

waahida zulkipli
0136065090