Wednesday 19 March 2014

Kelebihan Webinar Bersama Team Shaklee Kami


     "Dah ramai dah yang join ahli ni."
     "Ish...takpela...saya beli dengan akak jelah."
     Tapi sebenarnya banyak kelebihan bila anda daftar sebagai ahli Shaklee.

  • Boleh beli harga ahli
  • Jika pembelian atau point terkumpul bulan tu banyak, akan dapat cashback pertengan bulan depan
  • Dapat bantu tambah pendapatan keluarga 

      Disebabkan dah ramai orang yang sign in sebagai Shaklee Independent Distributor (SID), makanya anda, anda dan anda perlu bijak memilih untuk berdaftar di bawah sesiapa sahaja. Tapi dinasihatkan di sini, pilihlah upline yang betul2 dapat membantu dan membimbing anda walau dengan apa cara sekalipun. Tak semestinya pilih jiran sebelah rumah sebagai upline. No...no...no. Yang jauh tak bermakna sukar untuk anda mendapat coaching.
      Ingin saya nyatakan di sini, jika anda berada bersama-sama group Shaklee kami, anda sentiasa akan dibimbing oleh upline2 yang sangat hebat. YES!!! SENTIASA!!!
Bagaimana ye?? Melalui WEBINAR!! Webinar adalah salah satu kelebihan team Shaklee kami.


Apakah Webinar?

     Webinar adalah web conference di mana persidangan interaktif atau bengkel online. Webinar membolehkan aliran maklumat atau mesej berasaskan teks, suara atau video dikongsi bersama walaupun dalam lokasi yang jauh dengan adanya internet.
     Jika anda menyertai Team Shaklee kami, anda akan sentiasa dibimbing dengan pelbagai cara termasuklah webinar. Kebanyakan upline berada jauh dari kami, tapi itu bukan masalah besar pun. Dengan adanya upline2 yang super hebat, yang sentiasa membantu dan membimbing kami, InsyaAllah kami juga hebat seperti mereka. Ilmu yang dikongsi merangkumi pelbagai aspek. Bukan tertumpu kepada bisnes Shaklee sahaja malah rohani juga.

Apakah Kelebihan Webinar Team Shaklee Kami?

  • Untuk SID baru, anda akan diperkenalkan dengan bisnes Shaklee ni melalui perkongsian blog, video dan apa sahaja dengan orang lain. 
  • Anda akan diajar cara membuat blog dan fanpage sebagai medium bisnes online anda.
  • Anda akan diajak mendengar tentang kejayaan2 orang lain dalam team shaklee kami.
  • Dalam masa yang sama anda boleh bersoal jawab dengan speaker.
  • Dengan teknologi canggih sekarang ni, melalui telefon pintar pun dah boleh berwebinar. Sambil tidurkan anak, buat kerja rumah atau apa2 jelah. Mudahkan.
    Memang sangat bertuah berada dalam team Shaklee kami. Upline2 tidak akan tinggalkan anda terkontang kanting sendirian. Bimbingan, tunjuk ajar dan juga motivasi adalah makanan kami. 
Pilihan memang di tangan anda. Tapi pilihlah dengan bijak. Jika anda ingin menyertai dan merasai sendiri kelebihan team Shaklee kami, bolehlah hubungi saya

Waahida bt Zulkipli (SID Selama/Kamunting Perak)
0136065090
FB: wawa waahida
Page : Cikgu Super Vitamin



No comments:

Post a Comment

TQ FOR UR COMMENTS... :-)

Cara Berkesan Meningkatkan Bilangan Sperma Yang Suami Perlu Tahu

Suami isteri yang berkahwin pasti impikan zuriat sendiri. Apabila sudah lama berkahwin, namun masih belum dikurniakan anak, pasangan dinasih...