Friday 2 September 2016

Pengedar Shaklee Selama, Kamunting dan Taiping, Perak

Saya adalah pengedar Shaklee kawasan Selama, Kamunting dan Taiping, Perak. Dah 3 tahun lebih terjebak dengan bisnes Shaklee ni.

shaklee selama, kamunting


Mula2 saya hanya sebagai pengguna je. Saja nak cuba ESP. Masa tu dalam pantang anak no3. Memang rasa lain. Saya minum ESP utk brekfes....Lunch pulak saya ambil kul4 petang. Mak saya pernah tanya..."Tak lapar ke??"
Memang x lapar pun.

Lepas tu terus daftar jadi ahli...
Bila dah rasa sendiri kesannya...memang kita akan rasa sayang kan....Dan selama tempoh ini jugalah saya ambil ESP.
Bila dah jadi ahli...satu persatu vitamin Shaklee saya cuba. Of course lah bila dah jadi ahli saya dapat beli dengan harga yang lebih murah.

Kenapa Saya Sangat Syorkan Vitamin Shaklee?

Tagline Shaklee:
ALWAYS SAFE (Sentiasa Selamat)
ALWAYS WORKS (Sentiasa Berkesan)
ALWAYS GREEN (Sentiasa Mesra Alam)

#1. Ketulenan 
Tiada jalan pintas untuk kualiti.
Vitamin Shaklee dihasilkan melalui proses kawalan penilaian industri yang amat ketat. Ianya melebihi piawaian yang ditetapkan oleh United States Pharmacopeia.

#2. Keberkesanan
Vitamin daripada sumber asli terbaik, paling tulen dan berkesan.
Tapi, bukan terus ambil je sumber2 tu. Ia melalui proses kajian yang lama dan sangat teliti.

#3. Prestasi
Penyerapan yang terbukti secara klinikal

#4. Bukti
Kajian klinikal saintifik terkukuh.
Pengguna Shaklee dalam jangkamasa panjang menunjukkan kesihatan yang lebih baik.

shaklee selama

shaklee selama

#5. Handal
Membantu pencapaian manusia yang paling luar biasa
Penggunaan minuman formulasi penghidratan semula yang unik oleh angkasawan2 Shuttle sehingga ke hari ini.

Menukar Jenama Boleh Mengubah Kehidupan Kita

Tak perlu tunggu lama untuk mencuba vitamin Shaklee.
Lagi lama menunggu...lagi lambat kesannya.
Orang lain kekal sihat...kita baru nak mencegah...
Memang semuanya ketentuan Allah...tapi kita mesti cuba cari jalan.

Kenapa Mesti Beli Shaklee Daripada Saya??
Bukan sahaja produk yang kita nak guna pakai mesti dipilih...tapi jugak daripada siapa kita nak membelinya.
Jika anda hubungi saya untuk dapatkan Vitamin Shaklee, anda akan dapat:
- Konsultasi yang betul dan berterusan
- Boleh tanya apa saja berkaitan Shaklee dengan saya
- Saya akan sentiasa follow up anda dan takkan biarkan anda terkontang kanting makan vitamin tanpa tunjuk arah yang betul.

Kalau daftar ahli bawah saya juga, anda akan dimasukkan dalam group coaching yang hebat. Ramai yang akan membantu.

Jom hubungi saya sekarang.
Waahida
013-6065090
Pengedar Shaklee Selama, Perak.

2 comments:

  1. Suka dgn perkataan handal tu...dulu2 pencuci kain je sebut handal. Skrg vitamin pun kan...tp mmg best la shallee ni handal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnnn....Vitamin handal dan bijak masa kini... :-)

      Delete

TQ FOR UR COMMENTS... :-)

Cara Berkesan Meningkatkan Bilangan Sperma Yang Suami Perlu Tahu

Suami isteri yang berkahwin pasti impikan zuriat sendiri. Apabila sudah lama berkahwin, namun masih belum dikurniakan anak, pasangan dinasih...