Tuesday, 1 October 2013

KEHEBATAN SET MENYUSU BAJET SHAKLEE

"Banyak ke susu awak?"..."Makan apa susu banyak je?"...soalan orang selalu orang tanya bila saya cakap nak balik susukan anak jap. Alhamdulillah rezeki anak kan. Niat nak susukan anak mesti ada. Tapi niat je tak berbaloi dik non oiii....kena ada usaha la jugak ye. Mesti buat jadual pam dan juga amik supplement. Supplement apa??
Ohhh...tentunya SHAKLEE pilihanku..


Kenapakah???
Hmm...sangat istimewa...sila baca kat mana istimewanya tu...


  • ESP

- Membekalkan protein yang cukup untuk ibu dan bayi
- Susu jadi pekat
- Bila dah cukup protein, badan kita pun takdelah cepat penat
- Memberi tenaga
- Bonus untuk kulit. Kulit jadi halus mulus gebus.

  • Alfalfa
- Menggalakkan peningkatan susu ibu/ milk booster
- Membantu masalah penghadaman
- Sebagai kacip fatimah untuk wanita
- Membantu merawat keputihan


So, apalagi? Jom cuba Set Menyusu Bajet Shaklee...Takkan rugi. Untuk kita dan juga insan yang kita sayang.
Hubungi saya segera untuk dapatkan Set Menyusu Bajet Shaklee dengan harga besttt...

waahida zulkipli
0136065090

No comments:

Post a comment

TQ FOR UR COMMENTS... :-)

Cara Berkesan Meningkatkan Bilangan Sperma Yang Suami Perlu Tahu

Suami isteri yang berkahwin pasti impikan zuriat sendiri. Apabila sudah lama berkahwin, namun masih belum dikurniakan anak, pasangan dinasih...