Monday, 12 September 2016

Nak Beli Supplement Tambahan?? Pastikan Ianya Selamat Dan Diuji Saintis Terkemuka.


Jom tengok dulu keratan akhbar di bawah ni.




Bila baca keratan akhbar ni...rasa loya2 pulak tekak.
Berani beli supplement atau kosmetik sesuka hati je??
Saya tak tau u ols camana....tapi saya tak berani. 

Mungkin setiap orang ada pengalaman sendiri....saya pun ada. Sebelum ni sangat teruja tengok iklan kosmetik kat tv. Bila dah pakai dalam tempoh yang agak lama....kulit muka memang jadi elok. Tapi bila stop....akan jadi teruk.

Sehinggalah saya bertemu dengan Shaklee. Tak sangka dah 3 tahun menjadi pengguna Shaklee. Alhamdulillah Shaklee memang terbukti selamat.

Apa Perlu Buat Sebelum Beli Sesuatu Produk

1. Halal
  • Shaklee mempunyai sijil halal ye.



2. Keluaran syarikat yang tahan lama
  • Kaji tentang syarikat pengeluaran sesuatu produk yang ingin dibeli.
  • Adakah ianya kukuh?
  • Berapa lama ia wujud?
3. Kajian yang banyak dan terbukti
  • Perlu ambil tahu tentang kajian yang telah dibuat terhadap produk tersebut.
  • Produk Shaklee sendiri sebenarnya telah melalui lebih 100 000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan tertinggi sebolehnya.
  • Lebih $250 juta telah dilaburkan dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan Shaklee.
  • Setiap bahan baharu Shaklee juga diuji untuk mengesan lebih 350 bahan cemar berbahaya.
4. Mempunyai label dan info produk yang lengkap
  • Ini sangat penting untuk mengetahui kandungan bahan yang terdapat dalam sesuatu produk sama ada suplement kesihatan atau produk kecantikan.
  • Produk Shaklee sememangnya mempunyai label dan info produk yang lengkap. 
5. Berkesan dan berkualiti
  • Inilah yang kita harapkan apabila mebeli dan menggunakan sesuatu produk. Tetapi setakat mana keberkesanan dan kualitinya kita tak tahu.
  • Shaklee mempunyai keunikan tersendiri.
  • Mempunyai 3 jaminan : sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam.

6. Semulajadi
  • Shaklee sememangnya semulajadi.
  • Di dalam produk Shaklee TIADA:
TIADA Bahan Tiruan
TIADA Perisa Tiruan
TIADA Pemanis Tiruan
TIADA Pengawet Tiruan
TIADA Pewarna
TIADA MSG
TIADA Lemak Trans
TIADA Bahan Kimia
TIADA Paraben
TIADA Bisfenol-A
TIADA Dakwat Toksik
TIADA Peluntur Klorin
TIADA Formaldehid
TIADA Natrium Hidroksida

Selain itu boleh baca checklist nak pilih vitamin yang bagus di bawah ni.


Apa Itu Landmark Study?

Kajian yang dibuat untuk mengkaji keberkesanan atau manfaat dan juga risiko pengambilan pelbagai supplimen dalam tempoh waktu yang panjang.

Landmark study adalah kajian menyeluruh terhadap penggunaan beberapa jenis supplement yang berbeza. Kajian ini penting kerana supplemen bukanlah ubat dan kesannya tidak secepat ubat.

Shaklee Landmark Study telah dijalankan selama 3 tahun iaitu dari tahun 2004 hingga 2007.
Ia melibatkan 3 kumpulan sasar iaitu:
  1. Pengguna Shaklee yang telah mengambil Shaklee selama 20 tahun.
  2. Pengguna selain Shaklee.
  3. Mereka yang tidak mengambil sebarang supplemen.

Keputusannya menunjukkan pengguna vitamin Shaklee mendapat kesihatan yang lebih baik berbanding dengan mereka yang menggunakan vitamin lain dan juga langsung tidak mengambil vitamin.

Lihat keputusan Shaklee Landmark Study di bawah.






Pengguna Shaklee ditunjukkan dengan label berwarna hijau. Risiko penyakit kronik sangatlah rendah bagi mengamal Shaklee.

Boleh baca tentang landmark study di sini.

So sekarang macamana?
Masih keliru nak pilih suplemen mana?
Atau dah yakin Shaklee palingTERBAIK....

Shaklee memang TERBAIK.
Pilihlah dengan bijak.
Jom hubungi saya sekarang untuk dapatkan supplemen Shaklee anda.
Saya akan guide caranya.

Waahida Zulkipli (971611)
013-6065090
COD : Selama, Perak dan Kedah
POS LAJU : Seluruh dunia