Monday 16 December 2013

Cabaran Berblog 30hari - Day 4

All About Your Parents



Inilah orang yg paling penting dalam hidup saya selain suami dan anak2...mama dan papa.
Papa, Zulkipli bin Awang seorang guru. Mama, Nor'aini bt Ibrahim juga seorang guru. That's y lerr I pun jadi cikgu yeee....ehehehhe....
Papa..hmmm...sgt cool...jarang marah...dulu2 kalo nak mintak duit mmg mintak dgn dia...huhuhu.
Mama plk mestila kontra....heheheh....kami anak2 mmg takut kat mama ni. Tegas dan yang sewaktu dengannya la. Tapi tu waktu zaman kecik sehinggalah sebelum kawen..Sekarang biasa2 je.
Kedua2nya belum lagi pencen. Papa 56tahun dan mama 52tahun.
Tiap kali saya balik kampung mesti mama masak macam2. Tapi tiap kali mereka ke Perak, saya tempah je makanan....hahahahaha....takkan la daku nak masak masakan yang memang sah2 belajar dari mama kan..Mesti la nak jamu makanan lain dari lain..(huh alasan je tu...haha)
   Sejujurnya sekarang...bila tengok wajah mereka...saya akan berdoa dalam hati semoga Allah berikan kesihatan dan kesejahteraan buat mereka. Panjangkan umur mereka dan semoga saya diberi peluang untuk menjaga mereka di kala mereka sudah tidak mampu lagi..Aminnn

No comments:

Post a Comment

TQ FOR UR COMMENTS... :-)

Cara Berkesan Meningkatkan Bilangan Sperma Yang Suami Perlu Tahu

Suami isteri yang berkahwin pasti impikan zuriat sendiri. Apabila sudah lama berkahwin, namun masih belum dikurniakan anak, pasangan dinasih...